Als strategisch renovatiepartner volgen we continu ontwikkelingen in de markt. In de klantvraag zien we een verschuiving van productspecificaties naar prestatie-eisen, waarbij het delen van kennis en geven van advies als fabrikant een belangrijke rol speelt. Daarom introduceren wij de productlabels Verweij BetterLife, Verweij BestLife en Verweij Specials voor onze ramen, deuren, kozijnen en intrekkozijnen.

 

Met de nieuwe productlabels spelen we in op de behoefte aan duurzame en betrouwbare producten met een gunstige Total Cost of Ownership, hoge isolatiewaarden en lage milieu-impact. De namen Columbus en Lamikon LongLife worden vanaf vandaag niet meer gebruikt voor onze ramen, deuren, kozijnen en intrekkozijnen.

 

Ruud Verweij licht toe: “We bouwen al decennia aan onze kennis en kunde op het gebied van houten renovatie-oplossingen. Daarbij is onze dienstverlening steeds verder uitgebreid en onze werkwijze geoptimaliseerd. We kijken naar ‘de vraag achter de vraag’ van onze klanten en geven advies over welke aanpak en producten hier het beste bij aansluiten. Denk bijvoorbeeld aan het revitaliseren van bestaande houten kozijnen door alleen de draaiende delen, de panelen en het glas te vervangen, het verlengen van de onderhoudscyclus door het toepassen van Woodstone cyclusverlengers of het verbeteren van de warmtevraag van woningen door het plaatsen van geïsoleerde EPA-achterdeuren.”

 

Met deze introductie sluiten we nog beter aan op de veranderende markt en de methode van Resultaatgericht Samenwerken (RGS). Benieuwd naar de ontwikkelingen bij Verweij Houttechniek en wat dit voor jou en je opdrachtgevers kan betekenen? Neem contact met ons op voor het maken van een afspraak voor een bedrijfsbezoek.