Verweij Houttechniek

Receptionist(e) / Administratief Medewerker (32 uur) - Woerden

Ben je klantgericht, flexibel en betrokken? Dan ben jij het visitekaartje van ons bedrijf!

 

Wat ga je doen?

In deze parttime functie ben je minimaal vier werkdagen per week beschikbaar. Je bent verantwoordelijk voor het verwerken van inkomende telefoongesprekken en het persoonlijk verwelkomen van onze relaties. Daarnaast verleen je diverse afdelingen administratieve ondersteuning. Bij dit alles heb je oog voor detail en zorg je voor orde en netheid van de werkomgeving.

 

Wat breng je mee?

  • Je hebt minimaal een MBO-3 werk- en denkniveau.
  • Je werkt graag zelfstandig, maar ook in teamverband.
  • Je bent enthousiast, werkt nauwkeurig en bent flexibel in de invulling van je werkdagen.
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal, in woord én geschrift.
  • Je kunt goed overweg met MS Office (Outlook, Word en Excel).

 

Wat levert het je op?

  • Werken in informele werksfeer in een omgeving waar je je snel thuis zult voelen.
  • Een zeer afwisselende functie binnen een gezellig team.
  • Een betrokken werkgever met oog voor welzijn van de medewerkers.
  • Werken met een mix van jonge mensen en mensen die al jaren aan Verweij verbonden zijn.
  • Uitgebreide begeleiding tijdens je inwerkprogramma.
  • En natuurlijk uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.

Allemaal binnen een moderne en innovatieve en maatschappelijk verantwoorde omgeving.

 

Kun je niet wachten om bij ons aan de slag te gaan? Neem dan contact op met Brenda via brenda@verweij-ht.nl of via de solliciteren-button hieronder.