Verweij Houttechniek

Administratief Medewerker Logistiek (32 - 40 uur) - Woerden

Ben je administratief sterk en kun je oorzaak en gevolg goed inschatten? Dan is ons gezellige team op zoek naar jou!

Wat ga je doen?

Een groot deel van je dagelijkse werkzaamheden bestaat uit het invoeren van orders in de productieplanning, het bijwerken van de planning op basis van de montagebehoefte en het aanmaken van pakbonnen.
Daarnaast onderhoud je contacten met de transporteurs voor het reserveren van transporten en met de monteurs voor het afstemmen van de leveringen. Ook houd je zicht op het uitstaande materieel bij onze projecten door heel Nederland. Al met al een gevarieerd takenpakket met diverse contacten zowel binnen als buiten onze organisatie.

 

Wie ben jij?

  • Je hebt een MBO-4 werk- en/of denkniveau.
  • Je krijgt energie van het verrichten van administratieve taken.
  • Je werkt nauwkeurig en hebt oog voor detail.
  • Je kunt overzicht houden, denkt probleemoplossend en bent besluitvaardig.
  • Je hebt een collegiale en enthousiaste werkhouding.

 

Wat levert het je op?

  • Een uitgebreid inwerktraject en ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.
  • De mogelijkheid om bij een fulltime dienstverband deels vanuit huis te werken.
  • Gezellige collega’s in een informele, collegiale werksfeer.
  • Werken bij een betrokken werkgever met oog voor welzijn van de medewerkers.
  • Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. 

Allemaal binnen een moderne, innovatieve en maatschappelijk verantwoorde omgeving.

 

Heb jij het in je om deze uitdaging aan te gaan en sta jij te trappelen om te beginnen? Neem dan contact op met Brenda via brenda@verweij-ht.nl of via de solliciteren-button hieronder.